יום שישי, 29 במרץ 2013

על סוף החורף

מזג האוויר ההפכפך הזה קשה לי קצת. אם אני יוצאת מהבית בבגדים קצרים אז מהר מאוד נהיה לי קר ובבגדים ארוכים חם נורא. אני חושבת שליד תחזית מזג האוויר צריך להיות כתוב אם זה יום לארוך או לקצר, למעיל או לסוודר. למרות שבסופו של דבר זה עניין מאוד אישי. כל אחד מגיב אחרת לקור. אנשים שלא רגישים לקור תמיד צוחקים על זה שאני מעבירה חורפים שלמים עם טייץ מתחת למכנסיים. הג'קט החדש שלי מ-H&M אידאלי לימים האלה. הוא דק ועשוי מכותנה ולא מחמם יותר מדי. כמו הרבה אחרות גם אני התאהבתי בסניקרס של בנסימון. הן נוחות, קלות וכבר הרבה זמן שאני מתכננת לקנות סניקרס בצבע ניטרלי. הזוג האחר שלי הן גולה ורודות. בשקית של דליקטסן יש לחם תאנים וארבעה מקרונים. היה לנו היום שיטוט יום שישי מהסוג האהוב עלי. התחלנו אותו באייסברג, שם חלקנו שלושתנו גלידת מנדרינה-ריחן ותותים בשמנת, משם הלכנו לגינה של הבימה ועומר שיחק בחול ופגש חבר מהגן. אחר כך הלכנו לגינה החדשה בקריית ספר. יש שם מתקנים שממש מתאימים לקטנטנים וברכת נוי קטנה. סיימנו בדליקטסן. אני אוהבת נורא את הקינוחים שלהם ושל הבייקרי, ובדיוק היום קראתי בטיים אאוט המלצה על המקרונים ורציתי לטעום אותם. כנראה שלא הייתי היחידה שקראה את ההמלצה הזו, כי גם שלושת האנשים שהיו לפני בתור וגם אלה שהיו אחרי הזמינו אותם.



יום שני, 11 במרץ 2013

כמה לקים אדומים בחורה צריכה?

את האוברול שאני לובשת בתמונה מצאתי במכירה ביתית לפני כמה חודשים ומאז אני מחכה כבר להזדמנות ללבוש אותו, בעיקר כשאני רואה "גירלז". נראה לי שהאנה הייתה אוהבת אותו. הוא קצת ילדותי, די לא מחמיא, אבל יש בו איזו קלילות שאני אוהבת נורא. הוא מהדברים שעל הגבול הזה שבין יפה ומכוער שהרבה יותר מעניין בעיני מדברים שהם פשוט יפים. את הנעליים קניתי היום בהנחת יום הולדת ברוני קנטור. חודש יום הולדת הוא הזמן שבו כל כרטיסי המועדון פתאום משתלמים ואתה מקבל מלא מתנות. בינתיים קיבלתי טבעת ציפור משלומית אופיר, צללית ניטרלית מאיל מקיאז' וסיכת ראש וחמישים אחוז הנחה ברוני קנטור. ויש עוד שבוע עד היום הולדת. מעניין מה עוד יצוץ.
המון זמן לא השתמשתי בלק בידיים, בגלל התינוק והרעלים. עכשיו התחדשתי בלק בורדו עם נצנוץ כחלכל מאינגלוט, מותג איפור מקצועי מפולין שאמור להיות נטול רעלים. כשאמרתי למוכרת שרוב הלקים שלי אדומים היא אמרה שאדום הוא צבע שנותן המון אפקט במינימום מאמץ. אני חושבת שהמשפט הזה מסכם די טוב את הגישה שלי לאיפור. מורה שלי לפיסול היה אומר שאם משהו לא עובד צריך לנסות לעשות אותו בגדול, ואם הוא עדיין לא עובד לצבוע אותו באדום. 
וידוי: אני לומדת עכשיו פוטושופ. הורדתי מהתמונה את מתג החשמל ואת השקיות מתחת לעיניים. גם הצרתי קצת את הזרועות והעלמתי קצת מהחשמל הסטטי בשיער. ממכר לשפץ תמונות, אבל אני מנסה לשמור על זה עדין.


לק 865 של אינגלוט

לק רולטה רוסית של אסי
                                           


יום שני, 4 במרץ 2013

תיק חדש ומחשבות מבולגנות

הגיע התיק שהזמנתי מקלמנטינה. לפעמים אני מרגישה שאולי הוא קצת ילדותי מדי בשבילי. בכל זאת עוד שבועיים אני אהיה בת 31. אבל הוא חמוד ומשמח. הצטלמתי בדרך לשיעור הפוטושופ השני שלי במנטור. למדנו לרטש תמונות. מאז אני עוברת על תמונות שלי ובודקת איך אראה עם אף צר יותר או שפתיים מלאות יותר. אולי מתישהו אני אעלה ניסויים כאלה לבלוג. זה קצת דופק לי את דימוי הגוף, לראות איך הייתי נראית עם כמה שינויים מינוריים, אבל אני מנסה להיות בוגרת בקשר לזה ולהזכיר לעצמי שאיפור זה כיף אבל לפתח אובססיית שלמות כזו ביחס לגוף שלך זה לא בריא ואני לא באמת רוצה להיגרר לזה. 
מזג האוויר האביבי גורם לי להיאחז בצבעוניות קודרת ומונוכרומטית. כל הפריחה הזו קצת עושה לי פריחה. אני די אוהבת את האורך של השיער שלי עכשיו. קצת מתחשק לי שהוא יהיה ממש ארוך. שני המשפטים האלה בדרך כלל מנבאים שעוד מעט יתחשק לי להסתפר ממש קצר. זה מין מעגל מרושע ועקבי שכבר כמה שנים שאני לא יוצאת ממנו. בא לי שכבר יגיע הקיץ. אני שונאת להתלבש כדי לא לקפוא. אני רוצה שמלות קצרות ואוברולים דקיקים וסנדלים ונעלי בלרינה.